Skip to main content

ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА

мср Ана Радановић

  • Звање: истраживач приправник

    Oбласт интересовања: ментално здравље деце и младих, васпитни аспект формалног образовања, емоционалне и социјалне компетенције ученика и наставника

    Телефон: 011 3616008

    Мejл: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

БИОГРАФИЈА

Образовање

Основне академске студије психологије завршила је на Факултету за медије и комуникације, на Департману ѕа психологију и психотерапију. Мастер студије завршила је на Филозофском факултету у Београду, на Одељењу за психологију. Докторске академске студије уписала је 2019. године на истом факултету. Завршила је неколико обука и едукација за рад са децом и младима. Актуелно похађа уводни курс едукације за системског породичног психотерапеута.

Стручни и научни рад

Током основних и мастер студија била је ангажована као демонстратор у настави на оба факултета. У Истраживачкој станици Петница ангажована је од 2014. године, најпре као асистент, а потом и као руководилац програма психологије и руководилац семинара за обуку нових асистената за рад са полазницима. Актуелно је ангажована у Истраживачкој станици Петница као сарадник предавач и члан Програмске комисије семинара психологије. Сарађивала је са стручњацима Института за ментално здравље, где је одрадила приправнички стаж, на реализацији неколико истраживања у области дечије психопатологије. Била је ангажована од стране УНИЦЕФ-а у Србији на реализацији пројеката. Са колегама је објављивала научне радове у међународним научним часописима, а резултате бројних истраживања којима се бавила излагала је на домаћим и међународним научним скуповима.

Одабрана библиографија

Pejović-Milovančević, M., Kesić, A., Grujičić, R., Stojković, A., Životić, S., Stupar, D., ... & Stojiljković, D. J. (2018). Inpatient care in Serbia: trends in hospitalization and diagnostics over time. European child & adolescent psychiatry, 1-7. DOI:10.1007/s00787-018-1191-3

Međedović, J., Šoljaga, M., Stojković, A., & Gojević, I. (2018). Revealing complex relations between personality and fitness: HEXACO personality traits, life-time reproductive success and the age at first birth. Personality and Individual Differences, 129, 143-148. DOI:10.1016/j.paid.2018.03.014

Stojković, A., Lazarević, J., Anzelm, D., Drljača, U., Žeželj, I., & Damnjanović, K. (2017). Psychological correlates of resistance to mandatory child vaccination. In I. Burić (Ed.), 20th Psychology days in Zadar Book of Selected Proceedings, Full papers, May 19th – May 21st, Zadar (pp. 223-231). Zadar, University of Zadar.

Stojković, A., Radosavljev-Kirćanski, J., & Mitković -Vončina, M. (2019). Inside out – Do Adverse Childhood Experiences predict Non- suicidal Self-injury? In K. Damnjanović (Ed.), Paper presented at XXV Empirical Studies in Psychology, Book of Abstracts XXV Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, March 29th – March 31st, Belgrade (pp. 16-17). Belgrade, Serbia: Institute of Psychology, Laboratory for Experimental Psychology, Faculty of Philosophy, University of Belgrade.

Pejović-Milovančević M., Tošković, O., Kostić, M., & Stojković, A. (2019). Flowers in the attic – Adverse Childhood Experiences and their relations with life-outcome. In K. Damnjanović (Ed.), Paper presented at XXV Empirical Studies in Psychology, Book of Abstracts XXV Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, March 29th – March 31st, Belgrade (pp. 13-14). Belgrade, Serbia: Institute of Psychology, Laboratory for Experimental Psychology, Faculty of Philosophy, University of Belgrade.

Mikić, A., Stojković, A., i Janković, D. (2018). Affective experience of music in children: stability of factor structures. In K. Damnjanović (Ed.), Paper presented at XXIV Empirical Studies in Psychology, Book of Abstracts XXIV Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, March 23nd – March 25th, Belgrade (pp. 106-107). Belgrade, Serbia: Institute of Psychology, Laboratory for Experimental Psychology, Faculty of Philosophy, University of Belgrade.

Stojković, A., & Milosavljević, N. (2016). How children tell a lie: gender and school achievement differences in children's lie-telling. In P. Bernardis, C. Fantoni, & W. Gerbino (Eds.), Poster presented at Trieste Symposium on Perception and Cognition, TSPC2016: Proceedings of the Trieste Symposium on Perception and Cognition, November 4th, Trieste (pp. 86-87). Trieste, Italy: EUT Edizioni Università di Trieste.