мср Исидора Мицић
-
Звање: истраживач-приправник
-
Oбласт интересовања: социоемоционални развој, емоције у образовању, саморегулација учења
-
Телефон: 011/2644693
-
Мejл:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. ;Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
БИОГРАФИЈА
Основне академске и мастер студије психологије завршила је на Филозофском факултету у Београду на Одељењу за психологију. Докторске академске студије уписала је 2022/23. године на истом факултету. Члан је Удружења за когнитивне и бихејвиоралне терапије Србије. Завршила је неколико обука за рад са децом и младима.
Током основних и мастер студија била је ангажована у Лабораторији за развојну психологију при Филозофском факултету у Београду, а свој ангажман у Лабораторији је наставила и на докторским студијама. Била је ангажована као демонстратор на Факултету за специјалну едукацију и рехабилитацију Универзитета у Београду. Током основних и мастер студија била је члан домаћих и међународних студентских организација. Од 2017. године била је ангажована у Истраживачкој станици Петница, као асистент на програму психологије, као руководилац Летње научне школе за ученике основних школа а затим и као руководилац Семинара за обуку нових асистената. Актуелно је у Петници ангажована као сарадник предавач на програму психологије.
Са колегама је објављивала неколико коауторских радова у домаћим и међународним научним часописима, а резултате истраживања којима се бавила излагала је на домаћим и међународним научним скуповима.
Одабрана библиографија:
Radanović, A., Micić, I., Pavlović, S., & Krstic, K. (2021). Don't Think That Kids Aren't Noticing: Indirect pathways to children's fear of COVID-19. Frontiers in psychology, 12, 531.
Radanović, A., Micić, I., Pavlović, S., & Krstić, K. (2021). Pandemic parenting: Predictors of quality of parental pandemic practices during COVID-19 lockdown in Serbia. Psihologija, 54(3), 323-345.
Cupać, Đ., Micić, I., Mijatović, N., Pavlović, S., & Stekić, K. (2019). Razvoj i validacija Multifacetnog inventara za samoprocenu psihopatije. Psihološka istraživanja, 22(1), 153-184.
Micić, I., Gorišek, L., Conić, L., & Pavlović, S. (2019). PISA 2012 mathematics achievement: Interpreting the results in the context of individual and contextual predictors (pp. 54-57). XXV Empirical Studies in Psychology, Faculty of Philosophy, Belgrade, Serbia. ISBN 978-86-6427-130-1