Skip to main content

ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА

др Јелена Стојковић

  • Звање: истраживач-сарадник

  • Oбласт интересовања:  дигиталне технологије у предшколском васпитању и образовању Digital Technology in Early Childhood Education, детињство у дигиталном контексту Childhood in Digital Context.

  • Мejл: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

БИОГРАФИЈА

Образовање

Јелена Стојковић је основне академске студије педагогије уписала 2012. године на Филозофском факултету Универзитета у Београду и завршила их је 2016. године. Мастер академске студије педагогије уписала је 2016. године на Филозофском факултету Универзитета у Београду и завршила их је 2017. године. Докторске академске студије педагогије уписала је 2017/2018. године на Филозофском факултету Универзитета у Београду, на Катедри за предшколску педагогију Одељења за педагогију и андрагогију као стипендиста Фондације Новак Ђоковић. Предлог теме докторске дисертације под називом Простори дигиталних технологија у предшколском васпитању и образовању (Digital Technology Spaces in Early Childhood Education), који је прихваћен и одобрен на Универзитету у Београду, одбранила је 2019. годинe.

Током (основних, мастер и докторских) студија била је носилац бројних стипендија и награда, као што је стипендија Фондације Новак Ђоковић, стипендија Доситеја Министарства за омладину и спорт, стипендија Министарства просвете, науке и технолошког развоја и Награда за најбоље студенте коју додељује Општина Свилајнац.

Радно искуство

Радила је на позицији секретара групе за Педагогију, Одељeња за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду (на одређено време) током 2017-2018. године. Ангажовање на Факултету наставила је у истраживачком звању, обављајући послове у Институту за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду. У звање истраживач – приправник изабрана је 2018. године као млади истраживач – студент докторских студија на пројекту МПНТР и Института за педагогију и андрагогију „Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији“ (Уговор број 451-03-01398/2016-14/ев.бр 1946; ОИ 179060). У звање истраживач – сарадник изабрана је априла 2021. године.

Као студент докторских студија ангажована је током припреме и реализације наставног процеса на предметима Системи и програми предшколског васпитања и образовања (у јесењем семестру) и Методе рада предшколског педагога (у пролећном семестру) током 2020/2021; 2021/2022. и 2022/2023. године.

Учешће на пројектима и конференцијама

Учествовала је као тренер/ментор на пројекту Развијање тренинга, менторства и система хоризонталног учења за јачање капацитета у примени Основа програма предшколског васпитања и образовања “Године узлета” (PLUS) током 2019-2022. године (Министарство просвете, науке и технолошког развоја, Институт за педагогију и андрагогију, УНИЦЕФ и Светска банка). Осим што је била ангажована на пројектима, током докторских студија учествовала је на бројним националним (на пример, Национални научни скуп Сусрети педагога који се одржава сваке године у организацији Одељења за педагогију и андрагогију Филозофског факултета у Београду и Педагошког друштва Србије) и међународним конференцијама (на пример, Humanism, Posthumanism and Anti-humanism: Educational Perspectives у организацији Института за филозофију и друштвену теорију; Initial Education and Professional Development of Preschool Teachers – Partnership in Building Education,, у организацији Високе школе струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре Сирмијум).

Библиографија доступна на https://orcid.org/0000-0002-6121-9597