мср Мајда Рицхер
-
Звање: истраживач-приправник
-
Oбласт интересовања: међународна политика образовања, историја образовања, грађанско образовање и активизам.
- Телефон: 062/892-5321
-
Мејл:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
БИОГРАФИЈА
Oбразовање
Мајда Рицхер се школовала у Београду, где је дипломирала као студент генерације на Групи за андрагогију Филозофског факултета са просечном оценом 9,93. Током основних студија примала је стипендију Министарства просвете и била је ангажована као демонстраторка у настави на предмету Политика и системи образовања одраслих. Мастер студије андрагогије завршила је 2023. године на истом факултету са просечном оценом 9,86. Била је прималац „Доситеја“ стипендије Фонда за младе таленте и учествовала је у једносеместралном хибридном програму међународне размене студената реализованом у Шпанији под називом „Дизајнирање јавних простора: доступност, инклузивност и род“. Поред тога, учествовала је у серији радионица „Храбри разговори“ Слободне зоне Јуниор намењених развоју вештина фацилитације дијалога о друштвено ангажованим филмовима. Током мастер студија учествовала је у организовању наставе на предметима Компаративна андрагогија и Историја образовања одраслих. Докторске студије андрагогије уписала је у октобру 2023. године где је наставила ангажовање у настави на истим предметима.
Радно искуство
Од 2022. године ангажована је на пројектима Међународног савета за образовање одраслих. Учествовала је у организацији Форума цивилног друштва који је претходио КОНФИНТЕА VII конференцији организованој у јуну 2022. године у Маракешу. Након тога, у мају 2023. године учествовала је у организацији Међународне академије за заговарање у образовању одраслих са фокусом на образовање жена реализованој у Либану. У децембру исте године, учествовала је у организацији Генералне скупштине Међународног савета за образовање одраслих одржаној у Индонезији. Од октобра 2023. године учествовала је у имплементацији пројеката из области заговарања у образовању одраслих у контексту дигиталне и зелене транзиције.