Др Ивана Вулић Шимшић
-
Звањe: Стручни саветник
- Oбласт интересовања: психологија образовања
-
Мejл:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. ;Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
БИОГРАФИЈА
Др Ивана Вулић Шимшић је завршила основне студије психологије на Одељењу за психологију Филозофског факултета Универзитета у Београду 2012. године, а затим је 2013. године стекла звање дипломираног мастер психолога на истом факултету одбранивши мастер тему под насловом: „Ефекат динамичког процењивања способности на наставничку процену информативности налаза и формирање очекивања од детета“ (ментор: проф. др Ана Алтарас Димитријевић). У периоду од 2014. до 2016. била је ангажована као докторанд у настави у Центру за образовање наставника на Филозофском факултету у Београду на предметима Методика наставе Психологије, Психологија за наставнике и Психологија деце са посебним потребама. У том периоду била је ангажована и на више пројеката Института за психологију и организације Уницеф углавном на тему инклузивног образовања и превенције осипања у образовању. Средином 2016. године се запошљава у Фондацији Темпус првобитно на пословима саветника за каријерно вођење а затим и као координаторка групе за каријерно вођење и образовне политике. Као координаторка активно учествује у раду европске мреже за каријерно вођење – Euroguidance, европске мреже за образовне политике – Eurydice, затим мреже за омладинске политике – Youthwiki, као и Европске мреже школа (ЕУН). Коауторка је и реализаторка више програма стручног усавршавања за наставнике и стручне сараднике.
Почетком 2023. године одбранила је докторску дисертацију под називом: „Концептуална анализа, операционализација и емпиријска провера конструкта информацијске писмености” на Одељењу за психологију Филозофског факултета у Београду (ментор: проф. др Ана Алтарас Димитријевић). Коауторка је више истраживачких чланака из области психологије образовања као и практичних приручника за запослене у образовању. Преглед објављених радова доступан је на овој вези.