Skip to main content

ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА

мср Јован Михојевић

  • Звање: истраживач-приправник

  • Oбласт интересовања:  образовне политике, психологија личних конструката, особност

  • Телефон: 

  • Мejл: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

БИОГРАФИЈА

Основне академске и мастер студије психологије завршио је на Филозофском факултету у Београду, на Одељењу за психологију. Докторске академске студије уписао је 2024/25. године на истом факултету. Ради као терапеут под супервизијом у оквиру ПЛК центра у Београду.

Током основних и мастер студија био је ангажован као демонстратор на предметима Психологија личности, Увод у образовну психологију, Комуникацијске вештине, Психологија учења у настави и мастер курсу Конструктивистичка психотерапија. Током студија истраживао је утицај социо-економских и полних фактора на академски успех средњошколаца, као и утицај наставничког самопоуздања у примени технологије у настави.

Поред академског контекста, сарађивао је са Центром за образовне политике, што је у великој мери обликовало његов приступ креирању интервенција заснованих на разумевању образовних феномена у оквиру образовно-политичког контекста.

Са колегама је објавио неколико коауторских радова у домаћим и међународним научним часописима, а резултате својих истраживања излагао је на домаћим и међународним научним скуповима.

Одабрана библиографија:

Damnjanović, M., Devedžić, D., Tešić, A., Popović, L., & Mihojević, J. (2021). Development, psychometric characteristics and validation of questionnaire for emotion regulation strategies assessment (DPS).  Proceedings of the XXIVII Scientific Conference Empirical Studies in Psychology 28(1), 126. Filozofski fakultet, Beograd.

Mihojević, J., Simić, N., & Petrović, D. (2023). The roles of gender and socioeconomic status in secondary school academic achievement and well-being. In M. Radulović & M. Trajković (Eds.), Towards a more equitable education: From research to change. Book of proceedings of the 29th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” (pp. 36–43). Institute for Educational Research.

Mihojević, J., Protić, L. (2024) Participants in adolescent conflicts: a thematic analysis of  adolescent conflict narratives XXX Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, Book of Abstracts.

Mihojević, J. (2024). Analyzing conflicts through the prism of positioning theory: Perspectives and opportunities (p. 220). In Book of Abstracts of the 20th Conference of the International Society for Theoretical Psychology: Theory as Engagement.