др Славица Шевкушић
-
Звање: виши научни сарадник
Oбласт интересовања: Квалитативна методологија педагошких истраживања; кооперативно учење; комуникациона компетентност наставника;
Телефон: 011 2644-693
Мејл:Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
БИОГРАФИЈА
Образовање
2008 – Доктор педагошких наука
Докторску дисертацију под називом „Домети и ограничења квалитативних истраживања у педагогији“ одбранила на Универзитету у Новом Саду.
Дипломске и последипломске студије педагогије завршила на Универзитету у Београду.
Основну и средњу школу (XII београдска гимназија) завршила у Београду.
Професионално усавршавање
2003 – специјалистичке студије из Образовних политика на Колумбија Универзитету, САД (Education Policy Studies, Columbia University, New York, USA)
2001/2003 – Едукација у области Рационално-емоционално-бихејвиоралне терапије и саветодавног рада са децом и младима; завршен примарни и напредни ниво (сертификат Аlbert Ellis Institute, New York)
Радно искуство
У Институту за педагошка истраживања у Београду запослена од 1986. године.
Одговорности:
2009. до данас – Главна и одговорна уредница научног часописа Зборник Института за педагошка истраживања (водећи научни часопис у области образовања и васпитања, верификован посебном одлуком Министарства науке Републике Србије)
Ангажовање на пројектима
2010/2011 – руководилац пројекта билатералне научне сарадње Србије и Словеније под називом Компаративно проучавање система професионалног развоја наставника у Србији и Словенији (пројекат је финансирало Министарство просвете Републике Србије).
2010/2012 Један од оснивача Педагошко-катихетског института на Православном богословском факултету у Београду и руководилац тима за унапређивање верске наставе, као и ко-уредница научно-стручног часописа „Вероучитељ у школи“, који издаје Педагошко-катихетски институт.
2010 – руководилац радне групе за развој приручника “Предузетничко учење у гимназијама“ у оквиру пројекта Министарства просвете Републике Србије под називом Развој предузетништва као кључне компетенције у општем средњем образовању(пројекат је финансирала Влада Краљевине Норвешке).
2003 – Сарадник у одељењу за планирање образовне политике у Министарству просвете Републике Србије.
2001/2005 – Аутор и руководилац пројекта Модел двојезичне српско-енглеске разредне наставе, који је реализован као оглед одобрен одлуком Министра просвете Републике Србије у ОШ „Доситеј Обрадовић у Београду“.
2003 до данас – аутор и водитељ акредитованог програма за професионално усавршавање наставника Усавршавање комуникацијске компетентности: комуникација са ученицима, колегама и родитељима (бр. 139).