ЗБОРНИК ИНСТИТУТA ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА 40/2 (2008)
КВАЛИТАТИВНА СТУДИЈА СЛУЧАЈА У ПЕДАГОШКИМ
 ИСТРАЖИВАЊИМА: САЗНАЈНЕ МОГУЋНОСТИ И ОГРАНИЧЕЊА
 Славица Шевкушић
УЛОГА ПЕДАГОШКЕ ИСТОРИОГРАФИЈЕ У ФОРМИРАЊУ
 ПЕДАГОШКОГ ЗНАЊА
 Наташа Вујисић-Живковић
PSYCHOLOGY OF DEVELOPMENT OF MORAL REASONING:
 PROBLEM- ORIENTED OVERVIEW OF THE FIELD
 Jovan Mirić
ПОЈАМ О СЕБИ И ВРЕДНОСНЕ ОРИЈЕНТАЦИЈЕ АДОЛЕСЦЕНАТА
 Снежана Јоксимовић и Драган Јањетовић
РЕЛАЦИЈЕ ФИЗИЧКОГ СЕЛФ-КОНЦЕПТА И ФИЗИЧКОГ
 ВЕЖБАЊА УЧЕНИКА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
 Душанка Лазаревић, Снежана Радисављевић и Ивана Милановић
TIMSS 2003: RELATING DIMENSIONS OF MATHEMATICS
 ATTITUDE TO MATHEMATICS ACHIEVEMENT
 Djordje Kadijevich
ЈЕЗИК УЏБЕНИКА: ПОДСТИЦАЈ ИЛИ ПРЕПРЕКА
 Јасмина Шефер, Емилија Лазаревић и Јелена Стевановић
SUBJECT DOMAIN DIFFERENCES IN SECONDARY SCHOOL
 TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS GROUPING PUPILS BY ABILITY
 Susan Hallam and Judith Ireson
ИЗАЗОВИ ЛИДЕРСКЕ УЛОГЕ НАСТАВНИКА
 Бранка Павловић
»СКРИВЕНО СИРОМАШТВО« НАСТАВНИКА:
 СТАТУС, ПОСЛЕДИЦЕ И СТРАТЕГИЈЕ ПРЕВАЗИЛАЖЕЊА
 Бланка Богуновић и Ивана Станковић
ПРИКАЗИ КЊИГА
ОСЕЋАЈНО ВЕЗИВАЊЕ: ТЕОРИЈА, ИСТРАЖИВАЊА, ПРАКСА
 Бланка Богуновић
CONCEPTIONS OF GIFTENDNESS: SOCIOCULTURAL PERPSPECTIVES 
 Јелена Старчевић