Зборник Института за педагошка истраживања 45(1)/2013
ИСПОЉАВАЊЕ И ПОДСТИЦАЊЕ КРЕАТИВНОСТИ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ ИЗ ПЕРСПЕКТИВЕ НАСТАВНИКА 
 Бојана Бодрожа, Славица Максић и Јелена Павловић
 
 ПРАВЦИ УНАПРЕЂИВАЊА СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА НАСТАВНИКА У СРБИЈИ: ПЕРСПЕКТИВА НАСТАВНИКА ОСНОВНИХ ШКОЛА
 Дејан Станковић, Ивана Ђерић и Владета Милин
 
 СПЕЦИФИЧНОСТИ НАСТАВНИЧКИХ ПРОЦЕНА ИЗРАЖЕНОСТИ УЧЕНИЧКОГ НАСИЉА
 Драган Попадић, Зоран Павловић и Дијана Плут
 
 СТРУКТУРА ИНТЕРЕСОВАЊА ЗА РАЗЛИЧИТЕ УМЕТНИЧКЕ ДИСЦИПЛИНЕ КОД СРЕДЊОШКОЛАЦА 
 Ирена Ристић и Бојана Шкорц
 
 ОБРАЗОВНЕ АКТИВНОСТИ СРЕДЊОШКОЛАЦА У СРБИЈИ:АНАЛИЗА ВРЕМЕНСКОГ ДНЕВНИКА 
 Јелена Пешић, Марина Виденовић и Дијана Плут
 
 СОЦИОМЕТРИЈСКА ИСТРАЖИВАЊА У ПЕДАГОГИЈИ 
 Марина Илић
 
 ОДНОС АФЕКТИВНЕ ВЕЗАНОСТИИ КОГНИТИВНОГ РАЗВОЈА 
 Милица Тошић, Александар Бауцал и Татјана Стефановић Станојевић
 
 УЛОГА ПЕДАГОШКИХ ИСТРАЖИВАЊАУ ТРАНСФОРМИСАЊУ ОБРАЗОВНЕ ПОЛИТИКЕ И ПРАКСЕ 
 Наташа Вујисић Живковић
 
  КОМПОНЕНТЕ У МОДЕЛИМА УЧЕЊА:НАЧИНИ ОПЕРАЦИОНАЛИЗАЦИЈЕ И МЕЂУСОБНИ ОДНОСИ
 Снежана Мирков
 
 КО СУ ЖРТВЕ ВРШЊАЧКОГ НАСИЉА? 
 Тања Недимовић и Миклош Биро
 
 
 УПУТСТВО ЗА САРАДНИКЕ