Зборник Института за педагошка истраживања 47(1)/2015
КОМБИНОВАНО ИСТРАЖИВАЊЕ У ПЕДАГОГИЈИ: КАРАКТЕРИСТИКЕ, ПРЕДНОСТИ И ТЕШКОЋЕ У ПРИМЕНИ
 Наташа Матовић 
 
 ASYMMETRICAL PEER INTERACTION AND FORMAL OPERATIONAL DEVELOPMENT: DIALOGUE DIMENSIONS ANALYSIS
 Ivana Stepanović Ilić, Aleksandar Baucal and Jelena Pešić 
 
 AGE AND GENDER EFFECTS ON GLOBAL SELF-WORTH AND DOMAIN-SPECIFIC SELF-PERCEPTIONS IN YOUTH
 Tatjana Tubić and Višnja Đorđić 
 
 ПОВЕЗАНОСТ НАСТАВНИЧКОГ ДОЖИВЉАЈА АУТОНОМИЈЕ У ШКОЛИ И ЊЕГОВОГ ПОСТУПАЊА ПРЕМА УЧЕНИЦИМА: ПРЕГЛЕД САВРЕМЕНИХ ИСТРАЖИВАЧКИХ СТУДИЈА
 Александар Тадић 
 
 ПРЕДИКЦИЈА ДИРЕКТНЕ И ИНДИРЕКТНЕ АГРЕСИВНОСТИ НА ОСНОВУ ПОЛА И ТЕМПЕРАМЕНТА КОД УЧЕНИКА ПРВОГ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
 Јована Трбојевић, Наташа Перишић, Милица Лазић и Јелица Петровић 
 
 КАРАКТЕРИСТИКЕ ПИСАНОГ ДИСКУРСА УЧЕНИКА ЧЕТВРТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ 
 Маја Ивановић 
 
 УСКЛАЂИВАЊЕ ТЕСТИРАЊА ГРАМАТИКЕ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА СА ЕВРОПСКИМ ЈЕЗИЧКИМ СТАНДАРДИМА
 Радмила Бодрич 
 
 THE DEVELOPMENT OF GIFTEDNESS WITHIN THE THREE-LEVEL SYSTEM OF MUSIC EDUCATION IN POLAND AND SERBIA: OUTCOMES AT DIFFERENT STAGES
 Anna Antonina Nogaj and Blanka Bogunović