Skip to main content
О ИНСТИТУТУ
О ИНСТИТУТУ
Историјат
Визија и мисија Института
Организациона структура
Документи
ОПШТЕ
Актуелности
Сарадња
Веб везе
Други о нама
Актуелности
КОНТАКТ
ПРОЈЕКТИ
PIRLS 2021
ELIPS
PEERSolvers
РЕВОЛУЦИЈА РАЗЛИЧИТОСТИ: oд вредности до праксе
TIMSS
Претходни пројекти
ИСТРАЖИВАЧКИ ТИМ
ИЗДАВАШТВО
О издаваштву
Нови наслови
Зборник Института
Архива
Књиге резимеа и зборници радова са научних конференција
Библиотека истраживачки радови
Библиотека „Педагошка теорија и пракса”
СКУПОВИ
Научни скупови
Семинари
Округли столови и трибине
БИБЛИОТЕКА
Дигитални репозиторијум (IPIR)
ЋИР
|
LAT
СРБ
|
ENG
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА
ЋИР
|
LAT
СРБ
|
ENG
КОНТАКТ
О ИНСТИТУТУ
О ИНСТИТУТУ
Историјат
Визија и мисија Института
Организациона структура
Документи
ОПШТЕ
Сарадња
Веб везе
Други о нама
Актуелности
КОНТАКТ
ПРОЈЕКТИ
PIRLS 2021
ELIPS
PEERSolvers
РЕВОЛУЦИЈА РАЗЛИЧИТОСТИ: oд вредности до праксе
TIMSS
Претходни пројекти
ИСТРАЖИВАЧКИ ТИМ
ИЗДАВАШТВО
О издаваштву
Нови наслови
Књиге резимеа и зборници радова са научних конференција
Библиотека истраживачки радови
Библиотека „Педагошка теорија и пракса”
Зборник Института
Архива
СКУПОВИ
Научни скупови
Семинари
Округли столови и трибине
БИБЛИОТЕКА
Дигитални репозиторијум (IPIR)
Зборник Института за педагошка истраживања 55(1)/2023
САДРЖАЈ
ФЕНОМЕНОЛОШКА АНАЛИЗА ИСКУСТВА НАСТАВНИКА ТОКОМ ПРОФЕСИОНАЛНОГ УЧЕЊА О ПРИМЕНИ ТЕХНИКЕ ФОРМУЛИСАЊА ПИТАЊА
Нада ШЕВА и Ивана ЂЕРИЋ
ПОДРШКA УЧЕЊУ TOKOM ПРВОГ ТАЛАСА ПАНДЕМИЈЕ COVID-19 – ПЕРСПЕКТИВА СРЕДЊОШКОЛАЦА
Смиљана ЈОШИЋ
ПРЕДИКТОРИ ЕКОЛОШКЕ СВЕСТИ УЧЕНИКА ОСНОВНИХ ШКОЛА У СРБИЈИ
Јелена СТАНИШИЋ, Славица МАКСИЋ и Филип НЕНАДИЋ
УЛОГА ЦРТА ЛИЧНОСТИ И ЕМОЦИОНАЛНЕ ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ У ПРЕДИКЦИЈИ АКАДЕМСКОГ СТРЕСА КОД СТУДЕНАТА
Лука МИЈАТОВИЋ и Невена СТРИЖАК
КАПАЦИТЕТ МЕНТАЛИЗАЦИЈЕ КОД АДОЛЕСЦЕНАТА: ДОПРИНОС ВАСПИТНИХ СТИЛОВА РОДИТЕЉА
Жана ЖИВКОВИЋ РАНЧИЋ и Јелисавета ТОДОРОВИЋ
ПЕРСПЕКТИВА РОДИТЕЉА У ЕВАЛУАЦИЈИ ИНВЕНТАРА ЗА ПРОЦЕНУ КОМУНИКАЦИЈСКОГ РАЗВОЈА ДЕЦЕ
Даринка АНЂЕЛКОВИЋ, Маја САВИЋ и Славица ТУТЊЕВИЋ
КОМУНИКАЦИЈА ИЗМЕЂУ РОДИТЕЉА И ВАСПИТАЧА ЗА ВРЕМЕ ВАНРЕДНОГ СТАЊА ТОКОМ ПАНДЕМИЈЕ COVID-19: ПОВЕЗАНОСТ СА АНГАЖОВАЊЕМ РОДИТЕЉА У РАЗВОЈНОПОДСТИЦАЈНИМ АКТИВНОСТИМА
Марина ВИДЕНОВИЋ, Милана РАЈИЋ и Ивана СТЕПАНОВИЋ ИЛИЋ
МОДЕЛОВАЊЕ ОДНОСА ИЗМЕЂУ ТРАНСФОРМАЦИОНОГ ЛИДЕРСТВА, АКАДЕМСКОГ ОПТИМИЗМА НАСТАВНИКА И АНГАЖОВАЊА НАСТАВНИКА: ДОКАЗИ ИЗ СРПСКОГ ШКОЛСКОГ КОНТЕКСТА
Стефан НИНКОВИЋ, Дејан ЂОРЂИЋ и Станислава ОЛИЋ НИНКОВИЋ
СВЕСТ О РАЗЛИЧИТОСТИ И КРИТИЧКА СВЕСТ НАСТАВНИКА – SINE QUA NON ОСТВАРИВАЊА ДРУШТВЕНЕ ПРАВДЕ У ШКОЛАМА
Ивана ПИКИЋ ЈУГОВИЋ, Јелена МАТИЋ БОЈИЋ, Саша ПУЗИЋ, Ива ОДАК, Сања БРАЈКОВИЋ, Хелен ДАЛСТРОМ, Гордана ГАЛИЋ, Маргарида ГАСПАР ДЕ МАТОС, Катинка ГОЧЕ, Ана КОЗИНА и Ана МЛЕКУЖ, Лиса ПАЛЕЧЕК (Lisa PALECZEK) и Мојца РОЖМАН
КАРАКТЕРИСТИКЕ ИГРОВНИХ ИНТЕРАКЦИЈА БЛИЗАНАЦА СА ПОРЕМЕЋАЈЕМ ИЗ СПЕКТРА АУТИЗМА
Мирјана ЂОРЂЕВИЋ, Тамара ВУКОТИЋ, Ненад ГЛУМБИЋ, Предраг ТЕОВАНОВИЋ и Шпела ГОЛУБОВИЋ
ПРИКАЗИ
ВРШЊАЧКА ПРИХВАЋЕНОСТ У ИНКЛУЗИВНОМ ОБРАЗОВАЊУ
Јелена МЕДАР ЗЛАТКОВИЋ