Зборник Института за педагошка истраживања 56(1)/2024
САДРЖАЈ:
-
СУБЈЕКТИВНИ И ОБЈЕКТИВНИ ШКОЛСКИ УСПЕХ: УЛОГА ДЕМОГРАФСКИХ ФАКТОРА, СТАВОВИ ПРЕМА ШКОЛИ И СУОЧАВАЊЕ СА ШКОЛСКИМ НЕУСПЕХОМ
Марија БУТЕРИН МИЧИЋ и Рафаела АЛАНЏАК
-
ПРИМЕНА МЕТАКОГНИТИВНЕ СТРАТЕГИЈЕ У КОНТЕКСТУ СОЦИОНАУЧНИХ ПРОБЛЕМА У ФУНКЦИЈИ УНАПРЕЂИВАЊА НАУЧНИХ ВЕШТИНА УЧЕНИКА
Парлан ПАРЛАН и Зелен СУРЈА МИНАТА
-
СХВАТАЊА НАСТАВНИКА У СРБИЈИ О РАЗЛИЧИТИМ АСПЕКТИМА ПЛАНИРАЊА КООПЕРАТИВНОГ УЧЕЊА У НАСТАВИ
Марија M. БУЛАТОВИЋ и Јелена С. МЕДАР ЗЛАТКОВИЋ
-
КАРАНТИН У СРБИЈИ: ПРОМЕНЕ У ПОНАШАЊУ ДЕЦЕ ТОКОМ ПАНДЕМИЈЕ COVID-19 ИЗ ПЕРСПЕКТИВЕ РОДИТЕЉА
Светлана ПАВЛОВИЋ, Исидора МИЦИЋ, Ана РАДАНОВИЋ и Ксенија КРСТИЋ
-
ПРИСТУПИ НАСТАВИ У ВИСОKОМ ОБРАЗОВАЊУ: ВАЛИДАЦИЈА СРПСKЕ АДАПТАЦИЈЕ УПИТНИKА О ПРИСТУПИМА НАСТАВИ – РЕВИДИРАНА ВЕРЗИЈА (ATI-R)
Јасмина ПЕКИЋ, Јована МИЛУТИНОВИЋ и Биљана ЛУНГУЛОВ
-
ФАКТОРИ САМОРЕГУЛАЦИЈЕ КАО ПРЕДИКТОРИ АКАДЕМСКЕ МОТИВАЦИЈЕ КОД ОДРАСЛИХ
Дејан ЂОРЂИЋ, Марија ЦВИЈЕТИЋ ВУКЧЕВИЋ, Миа МАРИЋ, Руженка ШИМОЊИ ЧЕРНАК и Мила БЕЉАНСКИ
-
ИНДИВИДУАЛНИ И КОНТЕКСТУАЛНИ ЧИНИОЦИ НОШЕЊА ОРУЖЈА И НАПАДА ОРУЖЈЕМ У ШКОЛИ МЕЂУ СРЕДЊОШЛЦИМА У СРБИЈИ
Бојана ДИНИЋ и Валентина СОКОЛОВСКА
-
ПОВЕЗАНОСТ ТРАУМАТСКОГ ИСКУСТВА И УПОТРЕБЕ ПСИХОАКТИВНИХ СУПСТАНЦИ КОД АДОЛЕСЦЕНАТА: ИМПЛИКАЦИЈЕ ЗА ОБРАЗОВНУ ПРАКСУ
Елина ХОФМАН, Валентина ШОБОТ, Светлана ИВАНОВИЋ КОВАЧЕВИЋ, Владимир КНЕЖЕВИЋ и Aна-Марија ВЕЈНОВИЋ