Skip to main content

ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА

Позив на гостујућа предавања o еколошкој писмености у склопу Elips пројекта

ELLIPSE logoЗадовољство нам је да вас позовемо да изаберете једно од два гостујућа предавања која ће бити организована у оквиру активности пројекта ELIPS. Предавања ће одржати др Томас Марцинковски, професор и програмски руководилац образовања у области природних наука, технологије и математике на Технолошком институту у Флориди, САД.

 

У среду, 27. марта. 2024. годинеу 11 часова на Факултету за образовање учитеља и васпитача Универзитета у Београду (Краљице Наталије 43, Београд), у Амфитеатру 41 (III спрат) професор Марцинковски ће одржати предавање на тему What is environmental literacy, what it looks like, and why it matters for Youth and Teacher Education – Experience from the USA („Шта је еколошка писменост, како она изгледа и зашто је важна за образовање младих и наставника – искуство из САД“). 

Ово предавање на енглеском језику намењено је свим студентима и истраживачима који се баве образовањем, а посебно наставом биологије, хемије и географије. Присутни ће имати прилике да разговарају и поставе питања професору Марцинковском.  

У четвртак, 28. марта. 2024. године, у 17.30 часова, у Атријуму Народног музеја Србије (Трг републике, 1), професор Марцинковски ће, уз обезбеђен консекутивни превод, одржати научно-популарно предавање под насловом „Можемо ли бити еколошки писмени ако нисмо осетљиви на природну средину и еколошке проблеме? – Како разумемо, меримо и унапређујемо еколошку писменост?“ (Can we be environmentally literate if we are not sensitive to the natural environment and environmental problems? – How do we understand, assess, and enhance environmental literacy?). 

Предавање је намењено свима који су заинтересовани за теме образовања, екологије и животне средине. Присутни ће имати прилике да учествују у дискусији и размени идеја са професором Марцинковским и чланицама тима пројекта ELIPS

Оба скупа ће отворити др Милица Марушић Јаблановић, виши научни сарадник Института за педагошка истраживања и руководилац пројекта ELIPS.