ЗБОРНИК ИСНТИТУТА ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА 44(2) 2012
ОБРАЗОВНА ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА ИЗ СРБИЈЕУ ИСТРАЖИВАЊУ TIMSS 2011
 Слободанка Гашић-Павишић и Дејан Станковић 
 
 ПРОЦЕНА НАСТАВНИКА О ИСПОЉАВАЊУ УЧЕНИЧКЕ ИНИЦИЈАТИВНОСТИ 
 Ђурђица Комленовић и Нада Половина 
 
 ОПАЖЕНА ЕМПАТИЧНОСТ НАСТАВНИКА И МЕТАКОГНИТИВНЕ СТРАТЕГИЈЕ УЧЕНИКА 
 Биљана М. Сладоје-Бошњак 
 
 ЕФЕКТИ ПРОБЛЕМСКИ ЗАСНОВАНОГ УЧЕЊА О САВРЕМЕНИМ КОНЦЕПЦИЈАМА ВАСПИТАЊА И МОДЕЛИМА РАЗРЕДНЕ ДИСЦИПЛИНЕУ ОБРАЗОВАЊУ СТУДЕНАТА УЧИТЕЉСКОГ ФАКУЛТЕТА
 Александар Тадић и Ивица Радовановић 
 
 ИНТУИЦИЈА И ЗНАЊЕ НАСТАВНИКА У ПРЕПОЗНАВАЊУСПЕЦИФИЧНИХ СМЕТЊИ У УЧЕЊУ 
 Светлана Обрадовић и Надежда Крстић 
 
 МОДЕЛОВАЊЕ РОДИТЕЉСКЕ УЛОГЕ ОЦА:ИСКУСТВО У ПОРОДИЦИ ПОРЕКЛА И УКЉУЧЕНОСТ ОЦА
 Ивана Михић 
 
 ПЕДАГОШКА ДОКУМЕНТАЦИЈА: ПЕРСПЕКТИВА ВАСПИТАЧА 
 Драгана Павловић Бренеселовић, Живка Крњаја и Наташа Матовић 
 
 РАЗУМЕВАЊЕ СВОЈСТВА ИСЦРПНОСТИ У ВИШЕСТРУКИМПИТАЊИМА КОД ПРЕДШКОЛСКЕ ДЕЦЕ ТИПИЧНОГ РАЗВОЈА
 Јасмина Вуксановић, Ирена Аврамовић Илић и Јована Бјекић 
 
 ТЕОРИЈСКА ПОЛАЗИШТА РЕАЛИЗАЦИЈЕ ЂАЧКИХ ЕКСКУРЗИЈА 
 Соња Анђелковић 
 
 МУЗИЧКО ОБРАЗОВАЊЕ И МУЗИЧАРИ: ОЧЕКИВАЊА, ТОК И ИСХОДИ
 Бланка Богуновић, Јелена Дубљевић и Нина Буден 
 
 ПРИКАЗИ 
 
 ЕПИДЕМИЈА ПОПУСТЉИВОГ ВАСПИТАЊА
 Милена Милићевић 
 
 ИНФОРМАЦИЈЕ
 
 13. КОНФЕРЕНЦИЈА САВЕТА ЕВРОПЕ ЗА ВИСОКЕ СПОСОБНОСТИ: „ДАРОВИТОСТ ТОКОМ ЧИТАВОГ ЖИВОТНОГ ЦИКЛУСА”
 Зора Крњаић 
 
 УПУТСТВО ЗА САРАДНИКЕ