ЗБОРНИК ИНСТИТУТА ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА 44/1 (2012)
KЉУЧНИ ПРИНЦИПИ И УЛОГЕ АКТЕРА ОБРАЗОВНИХ ПРОМЕНА
 Ивана Ђерић и Миља Вујачић
 
 A COMPARATIVE OVERVIEW OF THE STATUS AND THE MAIN CHARACTERISTICS OF VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING (VET) TRAINERS IN SOUTH-EASTERN EUROPE
 Georgios K. Zarifis
 
 ШКОЛСКА „КВИР ИНКЛУЗИЈА”: ПОЈАМ И КОНТРОВЕРЗЕ
 Слободан Антонић
 
 САВЕСНИ УЧЕНИЦИ: УСПЕШНИЈИ У ШКОЛИ, АЛИ НЕ И СРЕЋНИЈИ ЗБОГ ТОГА
 Вељко Јовановић и Иван Јерковић
 
 ПРОЦЕНА НАСТАВНИКА О МОГУЋНОСТИМА ИСПОЉАВАЊА ЛИЧНЕ ИНИЦИЈАТИВЕ
 Нада Половина и Ђурђица Комленовић
 
 ПРЕДНОСТИ ДИСКУСИЈЕ И КОГНИТИВНОГ КОНФЛИКТА КАО МЕТОДЕ РАДА У САВРЕМЕНОЈ НАСТАВИ МАТЕМАТИКЕ
 Ирена Мишурац Зорица и Маја Циндрић
 
 САМОЕФИКАСНОСТ И КОГНИТИВНА ПРОЦЕНА СТРЕСА КОД СТУДЕНАТА У СИТУАЦИЈИ РИПРЕМЕ И ПОЛАГАЊА ИСПИТА
 Весна Петровић и Миша Аврамовић
 
 CREATIVITY OF STUDENTS’ STORIES: CASE STUDY AT PRIMARY SCHOOL
 Slavica Maksić and Slavica Ševkušić
 
 A QUALITATIVE ANALYSIS OF KINDERGARTENERS’ OPEN-ENDED DRAWING AND STORYTELLING OPPORTUNITIES
 Jody M. Pirtle and C. June Maker
 
 ВРСТА КОНФЛИКТА, ТИП ОДНОСА И ПРЕФЕРИРАНЕ СТРАТЕГИЈЕ РЕШАВАЊА СУКОБА:  МПЛИКАЦИЈЕ ЗА ПРОГРАМE КОНСТРУКТИВНОГ РЕШАВАЊА СУКОБА
 Данијела С. Петровић и Милица Вучетић
 
 УТИЧЕ ЛИ ДОДАТНА ЕДУКАЦИЈА ВАСПИТАЧА О СОЦИЈАЛНОЈ КОМПЕТЕНЦИЈИ НА ЧЕСТАЛОСТ ПРОСОЦИЈАЛНОГ И АГРЕСИВНОГ ПОНАШАЊА ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА?
 Елеонора Главина и Јошко Синдик
 
 УЛОГА МЕНТОРСТВА У РАЗВОЈУ МЛАДИХ 
 Борис Кордић и Лепа Бабић
 
 ПРИКАЗ КЊИГЕ
ЕМПИРИЈСКА ИСТРАЖИВАЊА: МЕТОДОЛОШКЕ И СТАТИСТИЧКЕ ОСНОВЕ
 Смиљана Јошић и Ивана Ћировић
 
 УПУТСТВО ЗА САРАДНИКЕ